FAACE

Faace er en hudplejeserie med de lækreste, opfriskende og aktive ansigtsmasker, som hjælper med at tilføre liv og kærlighed tilbage i huden. 

Træthed, “den tid på måneden”, angst, overmotion, overanalysering, søvnløshed; you name it, vi mennesker laver alle mulige former for selvsabotage mod huden. Men Faace er her ikke for at skælde ud! Livet kommer i vejen for gode vaner, og det er okay. 

Faace har udviklet disse fantastiske masker, som er ukomplicerede, alsidige og resultatdrevne. Ved at bruge naturlige aktive stoffer til at give løsninger og en uovertruffen oplevelse, som er nem at implementere i hverdagen.

BAG OM FAACE:

Kvinden bag Faace har arbejdet i skønhedsbranchen i 15 år, og efter at hun nærmeste kunne time hendes cyklus bare ved at kigge på hendes hud begyndte hun jagten på en hudpleje rutine der kunne hjælpe hende af med hendes menstruations udbrud. Men hun fandt hurtigt ud af at en lang hudpleje rutine ikke passede ind i hendes liv og slet ikke efter hun fik sin søn tilbage i 2017.

Hun havde brug for et produkt, som hun kunne påføre og lade arbejde på huden. Hun ønskede, at den skulle dufte godt nok til at give et øjebliks lettelse fra hverdags vanviddet ved at være fuldtidsarbejdende mor, og hun ville have, at det skulle være super nemt og overkommeligt. Det var sådan, hun fandt på Faace.

 

PRODUKTION:

Alle Faace-produkter er produceret i Storbritannien. Ingredienserne er etisk fremskaffede, veganske og 100% planteafledte. Man finder ingen alkohol, syntetiske kemikalier, petrokemikalier, SLS, palmeolie, formaldehyd, syntetiske dufte, DEA/TEA/phthalater, parabener og farvestoffer i produkterne.

Alle produkterne er i genanvendelig emballage og 60% PCR-plast, der er lavet af genbrugsmaterialer.

 

HEY GIRL:

I modsætning til en ansigtsmaske er hygiejneprodukter ikke en af ​​livets små luksus varer. Hvis man ikke har råd til bind eller tamponer, vil håndteringen af ​​ens menstruationsansigt ikke være højt på ens prioriteringsliste. Det skræmmende er dog, at selvom alle burde have adgang til hygiejneprodukter, er det ikke altid tilfældet. Derfor ønskede Faace at handle.

I samarbejde med den sociale virksomhed Hey Girls, der har skabt et miljøvenligt udvalg af tidstypiske produkter, har Faace tilmeldt sig deres Buy One Give One-initiativ. Det betyder, at for hver solgte heltemaske, vil en pakke periodeprodukter blive doneret til dem, der ikke har adgang til dem eller penge til at købe dem.

 

THE MENOPAUSE CHARITY :

51 er gennemsnitsalderen for kvinder for at nå overgangsalderen, men omkring 1 ud af 100 oplever symptomer før 40. Men ved de, hvordan de skal klare det? For hver solgte Menopause Faace donerer Faace til The Menopause Charity. En organisation lanceret af overgangsalderens specialist Dr. Louise Newson, der støtter dem, der har brug for hjælp og råd til at navigere i rutsjebaneturen.